Events du glemmer

Jeg har lavet 200+ koncerter, events, indoor-festivaler og konferencer.
Jeg har helt og aldeles styr på koncert-afvikling, gear, talerækker, teknikken, grafikken, billetsalg, invitationer, økonomien og alt der ellers hører til.

Så hvis i skal have stablet et event på benene, kan jeg stå for det hele, eller dele heraf.

Om det er en gallamiddag, støttekoncert, en faglig konference eller en event over flere dage, så lad mig gøre arbejdet.

Events jeg har lavet.

Da jeg var 18 år gammelt startede jeg et pladeselskab og eventbureau ved navn Strange Ears. Jeg bookede internationale navne til Danmark, og har sat koncerter op på de fleste af landets etablerede spillesteder. Jeg har booket tours i Danmark og udland. Senere begyndte jeg at lave flere slags events: udstillinger, støttekoncerter, konferencer og foredrags-festivaler. 

En gang fik jeg lyst til at høre alle mine yndlingsband i en bestemt genre under navnet “post-rock”. Løsningen var nem: jeg lavede over to år en festival under navnet “postfest” på Train i Aarhus. i 2012 og 2014 havde jeg derfor booket et hav af internationale og danske bands til at spille over 3 dage. 

Herudover har jeg eksmepelvis arrangereret konferencen “Fremtidens Kontanthjælp” på Christiansborg. Jeg har lavet “Sårbare Samtalert” to år i træk i Aarhus med foredragsholdere fra hele landet 3 dage i træk hver gang. Det er også blevet til en indsamlings-middag for erhvervslivet hvor jeg samlede ca. 350.000 kroner ind på en aften – med tryllekunstner, stand-up, musik, middag og meget mere. 

Hvorfor events?

Øget opmærksomhed

Et event er lig med presseomtale, aktivitet på sociale medier, billeder som florerer og bedre resultater på nettet. Events kan være fantastiske referencer som man kan bruge i fremtiden. Et event varer altså ikke kun den tid det varer – det ligger bag jer som noget i kan trække på mange år frem. 

Flere midler

Om det er en galla-middag hvor erhvervslivet samler ind til et godt formål, en koncert med entréindtægter eller et event som samler mennesker om en interesse med indgangsgebyr, så kan events give jer salg, medlemmer, entréindtægter og donationer. 

Nyt netværk

Men det er ikke kun økonomi som kan komme ud af et event. Det kan også være lig kontakter i aldrig havde fået ellers. Til direktører, musikere, fondsledere, virksomheder og andre som kan være en del af jeres projekt, sag eller virke. Er i en forening kan i få flere frivillige, flere medlemmer, nye samarbejdspartnere eller gøre jer interessante for fonde og virksomheder. 

Øget opmærksomhed

Et event er lig med presseomtale, aktivitet på sociale medier, billeder som florerer og bedre resultater på nettet. Events kan være fantastiske referencer som man kan bruge i fremtiden. Et event varer altså ikke kun den tid det varer – det ligger bag jer som noget i kan trække på mange år frem. 

Flere midler

Om det er en galla-middag hvor erhvervslivet samler ind til et godt formål, en koncert med entréindtægter eller et event som samler mennesker om en interesse med indgangsgebyr, så kan events give jer salg, medlemmer, entréindtægter og donationer. 

Nyt netværk

Men det er ikke kun økonomi som kan komme ud af et event. Det kan også være lig kontakter i aldrig havde fået ellers. Til direktører, musikere, fondsledere, virksomheder og andre som kan være en del af jeres projekt, sag eller virke. Er i en forening kan i få flere frivillige, flere medlemmer, nye samarbejdspartnere eller gøre jer interessante for fonde og virksomheder.